AW med Ardnahoe på Ardbeg Embassy

After Work med Ardnahoe Distillery

 

NU kommer äntligen den nya Islay-whiskyn till Sverige!

Kom förbi, mingla och testa Ardnahoe Inaugural med oss.

Buteljerarfirman Hunter Laing tyckte att det, efter dryga 70 år i branschen, var dags att bygga ett eget destilleri. Det självklara valet blev Islay. Den 16 Augusti släpps deras första utgåva Ardnahoe Inaugural Release i Sverige på Systembolaget.

Om evenemanget

Plats: Ardbeg Embassy Stockholm!

Datum: 2024-08-15 18:00